neděle 21. září 2014

18/09/2014 až 21/09/2014, Manchester

Ve čtvrtek i v pátek pokračoval uvítací program od University pro nové studenty. Připadá mi, že jsme se nic moc užitečného nedozvěděli, spíš věci, co by se dali předpokládat... Ale tak potkala jsem tam spoustu lidí, takže už mám kamarády :-). Ve čtvrtek večer jsme měli večeři s irským bendem. Jídlo bylo typicky anglické (čtěte hrozně hnusné) ale tancovali jsme a byla to zábava. V pátek ráno jsme měli prohlídku města s průvodkyní, což bylo skvělý. Dostali jsme velké množství typů, kam jít, především je tu v Manchesteru spousta muzejí, které jsou jako v celé Anglii zadarmo. V pátek odpoledne jsme šli na pizzu zadarmo (před začátkem semestru všude rozdávají spoustu kuponů na věci zadarmo nebo za směšné peníze, asi aby naučili studenty chodit právě k nim...)

V sobotu jsem si nějak zprovoznila internet aspon na pár dní (nechtějte ani vědět, kolik mě to stálo) tak jsem surfovala a koukala na simpsonovi a volala si s Jirkou a tak... Odpoledne/večer jsme šli s Majou, Ninou, Christinou a Gill na večeři na nudle a pak do nějakého baru, kde měli drinky za  libry... Připojili se k nám ještě další erasmáci, tak to bylo super...

Dneska ráno, když jsem se vyhrabala z postele, jsem šla spolu s ostatníma na free give away věcí, co tu nechali lonští erasmáci, tak aspon zítra v ikea neutratim tolik... Pak jsme šli na grilovačku, která vůbec nebbyla grilovačka a spíš to bylo fakt mizerně utracených 6 liber, protože jsme za ně dostali jen umělohmotného hamburgera, ze kterého je mi ještě blbě... Tak jsme to tam raděj zabalily a šly do parku na kafe...

Jsem ráda, že jsem si tu našla kamarády, kteří jsou na tom podobně jako já, to znamená, že sem jeli primárně studovat... Bála jsem se, že tu budou jenom osmnáctiletí španělé, kteří za celý rok nezvládnou vystřízlivět... Myslela jsem, že už nám zítra začne škola, ale ještě týden máme jakože introduction, ale my na law school ho máme jen asi 3 hodiny ve středu, tak moc nevim, co budu dělat... Asi vyzkouším nějaké to muzeum.. Ale zítra jedu do ikea pro plakáty :-).


Žádné komentáře:

Okomentovat