neděle 19. října 2014

13/10/2014 až 19/10/2014, Manchester

Tento týden se nesl ve znamení studia. Nějak nevim, o čem mám psát, protože je tu nějak každý týden jako ten předchozí. V pondělí i v úterý jsem byla ve škole a učila jsem se. Nějak se nestalo nic zajímavého. Ve středu jsem byla zase ve foodbank a večer jsme šli s lidma z foodbank na pub crawl. To se mi hrozně líbilo, našla jsem si tam spoustu kamarádů a mám z toho fakt dobrý pocit. Ve čtvrtek jsem byla ve škole a kromě toho jsem se stavila na job fairu organizovaném University of Manchester. Na hodině Company law jsem konečně měla pocit, že se tady neučim od rána do večera uplně zbytečně, protože jsme řešili nějaký case a po té, co jsem argumentovala svůj pohled na věc se na mě vyučující usmál a řekl mi, že jsem ten případ právě vyhrála. Cítila jsem se jak Ellen Woods v téhle scéně:

V pátek jsem byla ve foodbank a pak jsme večer šli na párty. Začali jsme u Maji a Sebastiena, a pak jsme pokračovali do klubu Sound Control. bylo to bezva, pořádně jsme zapařili. Navíc jsem ani nebyla tak pozdě doma, protože v Manchesteru musí všechny kluby povinně končit ve tři ráno. A ve 3:00 se opravdu rozsvítí světla a je konec. Takže jsem byla v posteli už asi ve čtyři. Přidávám fotky s popiskama speciálně pro Jirku, který se mě neustále ptá, kdo je kdo, když mu vyprávím, co jsem dělala. 

Sonja, já a Oliver.

Selfie na chodbě.

Nina, Jenny a Phil.

Sebastien, Michael a Kristina. 
V sobotu ráno mi bylo hrozně špatně a navíc mě v osm hodin probudil požární alarm. Navíc se nám ho nepodařilo utišit, takže houkal, dokud nepřijel náš pan domácí. Opravdu super, když jí máte jak z praku. No každopádně jsem se vymotala z postele až těsně před polednem, abych si udělala jídlo a zase se do ní pěkně vrátila s učebnicí v ruce. Kvůli tomu, že letím ve středu domů na prázdniny, jsem si nasáčkovala všechny semináře na pondělí a úterý, takže jsem musela udělat všechny 4 domácí úkoly během víkendu. To se mi teda stejně nepovedlo a ted, v neděli večer, mám jen tři a poslední holt dodělám zítra. Každopádně jsem však celou sobotu i neděli dělala úkoly. v sobotu odpoledne ještě přišla Nina na čaj, tak jsme si spolu chvilku povídali. Dneska odpoledne jsem byla trochu nakupovat vánoční dárky. Pak jsem se zase učila a ted se kouknu na jeden díl House of Cards (mimochodem, nejlepší seriál ever) a půjdu spát. 

Ve středu odpoledne jsem v Praze :-). Už se na vás na všechny těším. 

Žádné komentáře:

Okomentovat